loading...
تک تل

حامدعلیزاده بازدید : 713 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (1)

دانلود آسان نرم افزار هاي مورد نياز کاربران ی تک تل



دانلود برنامه مديريت دانلود
دانلود برنامه مديريت دانلود
دانلود مرورگر فايرفاکس
دانلود مرورگر فايرفاکس
دانلود برنامه فشرده ساز
دانلود برنامه فشرده ساز


کاربرد برنامه ها:


برنامه مديريت دانلود IDM : برنامه اي فوق العاده قدرتمند با نام Internet Download Manager براي مديريت دانلود و افزايش سرعت دانلود که با بهره گيري از تکنيکهاي خاص و بهينه کردن سرعت دانلود گزينه بسيار مناسبي براي کاربراني است که حجم دانلود آنها بالاست.

مرورگر فاير فاکس: قويترين و سريعترين مرورگر جهان که با سازگار بودن با تمامي استانداردهاي وب و سرعت بسيار بالاي باز کردن صفحات لذت وبگردي را براي کاربران خود به ارمغان مي آورد.به تمامي کاربران توصيه مي شود که حتما از اين مرورگر قدرتمند استفاده نمايند.

برنامه فشرده ساز WinRAR: برنامه اي معروف جهت فشرده سازي فايل ها که تقريبا تمامي فايل هايي که در سايت ها براي دانلود قرار داده مي شوند توسط همين برنامه فشرده شده اند و براي باز کردن و استفاده از اين فايل ها بايد مجدد توسط همين برنامه از حالت فشرده خارج شوند. نصب اين برنامه از موارد ضروري براي کاربراني است که حجم دانلود بالايي دارند.

حامدعلیزاده بازدید : 570 پنجشنبه 26 بهمن 1391 نظرات (2)

با سلام وخسته نباشید خذمت تمامی کاربران این سایت از این پس به روز رسانی نمیشود برای مشاهده سایت جدید ما به ادرس زیر مراجعه کنید منتظر نظرات شما در سایت هستیم

http://www.twna.ir

حامدعلیزاده بازدید : 1079 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (1)
دانلود uTorrent v3.0 Build 25422 - نرم افزار دانلود فایل های تورنت

µTorrent نرم افزاری است کارآمد و دارای ویژگی های فراوان از یک BitTorrent client جهت استفاده ی دوستداران تجهیزات بسیار اندک Windows .µTorrent برای استفاده ی cpu، فضا، حافظه های ناچیز طراحی شده و ارائه ای است ممکن و مورد استفاده که برای استفاده ی همگان به گونه ای پیشرفته پیش بینی شده است. با استفاده از BitTorrent شما قادر به Download کردن File ها با سرعتی بیش تر، شرکت و کمک کردن در Share کردن File ها و پهنای باند خواهید بود.

قابلیت های کلیدی نرم افزار µTorrent:
- Download همزمان چندین File
- استفاده از پهنای باند اندک
- قابلیت پیکربندی پهنای بند بر اساس زمان
- سرعتی منحصر به فرد
- انتقال سریع و متناوب resume ها
- پشتیبانی از UPnP ( فقط در winXp )
- پشتیبانی از تمام protocol های اضافی
- پشتیبانی از Trackerless - Mainline DHT
- استفاده از سایر زبان ها
- باز کردن URL در مرورگر از طریق RSS Releases tab
- نمایش Opera peer id
- نمایش BitTyrant peer id
- پشتیبانی از 3state checkboxes در پنجره ی اضافه کردن torrent
- نمایش icon مورد استفاده ی file در پنجره ی addtorrent
- مدیریت بهتر بر حافظه
- توانایی اضافه کردن یک shortcut جهت install در quicklaunch menu
- انتقال به حالت های گذشته پس از قطع شدن
- شامل شدن مدیریت بر connection های halfopen
- نمایش خطا به هنگام وجود نداشتن Folder در هنگام ویرایش یا ...
- تجدید کردن icon های RSS releases پس از Download
- و ...

سیستم مورد نیاز

- Windows 95 users will need to install the Winsock2 Update from Microsoft for µTorrent to work correctly.


لینک های دانلود


دانلود - 0.55 مگابایت


.

رمز فایل

www.p30download.com
حامدعلیزاده بازدید : 1067 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

 

دانلود SoulSeek v156c - نرم افزار به اشتراک گذاری فایل های صوتی

 

برنامه های به اشتراک گذاری File ها ناخواسته به یکی از بزرگترین مراکز دانلود و به اشتراک گذاری File های غیر قانونی و کپی رایت دار تبدیل شدند. کاربران نیز که از هر روشی برای بدست آوردن این فایل ها استفاده می کنند به طرف این برنامه ها هجوم آورده و باعث رونق کار این نرم افزار ها شدند. البته جدیداً با ورود سایت های ذخیره و به اشتراک گزاری File ها مانند Rapidshare برنامه های به اشتراک گذاری File ها تا حدودی محبوبیت خود را از دست داده اند. اما باز هم می توان File های با ارزشی به وسیله این برنامه ها پیدا کرد، فایل های نایابی که هیچگاه آنها را در سایت ها مختلف نخواهید یافت.
Soulseek نرم افزاری بسیار عالی برای بدست آوردن فایل ها مخصوصا فایل های صوتی است. با جستجو کردن در این برنامه، که بسیار ساده و سریع است می توانید به تعداد بسیار زیادی از فایل های صوتی دسترسی پیدا کنید. شما می توانید فایل های خودتان را به اشتراک بگذارید. با داشتن این نرم افزار دیگر لازم نیست برای پیدا کردن آهنگ ها و فایل های صوتی در سایتهای مختلف به جستجو بپردازید. در این برنامه فایل ها صوتی مورد نیاز شما با تمام کیفیت ها موجود است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی، قابل اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف، کم حجم بودن، سریع بودن و ... اشاره کرد.


 

حامدعلیزاده بازدید : 1007 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)
 
 

Limewire 5.0.5 portable: خوب این هم جدیدترین نسخه از نرم افزار محبوب جهانی اشتراک فایل.
LimeWire سریعترین نرم افزار به اشتراک گذاری  File ها در دنیا است! به وسیله این نرم افزار می توانید به حجم عظیمی از File های tiff، Jpg، Avi، Mp3 دسترسی پیدا کرده، File های مورد نظر خود را جستجو کرده و یا File های خود را با دیگر کاربران به اشتراک بگذارید. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی، قابل اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف، پشتیبانی از زبان های مختلف و ... اشاره کرد.همه ی اینها یک طرف وقتی بیشتر لذت میبرید که این نرم افزار پرتابل باشه و هر جا خواستین ببرید و بدون نیاز به نصب باشه.دانلود کنید جدیدترین نسخه این نرم افزار را به صورت پرتابل.

قابلیت های کلیدی نرم افزار LimeWire Pro 5.0.5:
- بسیار ساده، کافی است برنامه را نصب کرده، آن را اجرا کنید و به جستجو بپردازید
- توانایی جستجو چند نوع File به طور همزمان با هم
- کاملا پاک و بدون برنامه های جاسوسی و مخرب
- شروع و دانلودی سریعتر از قبل با استفاده از تکنولوژی UDP Host Caches
- یکپارچکی و یکی شدن LimeWare با iTunes
- استفاده از Universal Plug 'N Play برای ارائه نتایج بیشتر برای جستجو و افزایش سرعت دانلود
- توانایی گرفتن File از چند منبع مختلف برای افزایش هر چه بیشتر سرعت دانلود
- قابلیت چت کردن با دیگر کاربران در شبکه
- پشتیبانی از پروکسی
- قابل اجرا در سیستم عامل های : Linux، Macintosh، Windows
- پشتیبانی از اکثر زبان های زنده دنیا
- قابلیت استفاده از پوسته (Skin) های مختلف
- و ...

www.deltafoxy.com



 


حامدعلیزاده بازدید : 1179 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


در عرصه جدید تحولات کامپیوتر، پورت USB یکی از رابط های استاندارد و بسیار کاربردی در سیستم های مدرن کامپیوتری به شمار می رود. از مسائل مهمی که در رابطه با دستگاه USB باید در نظر گرفته شود، آن است که هر دستگاه فقط برای اتصال به یک سیستم کامپیوتری مورد استفاده قرار می گیرد. در تکنولوژی قدیم، تنها راه برای اشتراک گذاری یک دستگاه ناشناخته (Non-Shareable Device) در بین چند سیستم، خرید یک دستگاه گران قیمت به نام سوئچ سخت افزاری،  با مصرف انرژی و اشغال فضای اضافی بود. اما با آمدن نرم افزار USB Over Network انقلاب بزرگی توسط شرکت نرم افزاری FabulaTech در استفاده از دستگاه هایی که امکان به اشتراک گذاشتن (Share کردن) آنها نبود، به وجود آمد. این نرم افزار کاربر خود را قادر می سازد تا دستگاه USB خود را از راه دور از طریق یک شبکه محلی (Lan Network) یا یک شبکه جهانی (Internet) کنترل نماید (مثل اینکه به صورت واقعی دستگاه خود را متصل می کند!). امروزه کاربران زیادی از راهکار ارزشمند اشتراک گذاری دستگاه ها و حافظه های اطلاعاتی، در شبکه های محلی یا جهانی بهره می برند و با استفاده از یک دستگاه (تحت عنوان Server) نیاز جمعی از سیستم های کامپیوتری (تحت عنوان Client) را برطرف می سازند. از کاربردهای ارزشمند این روش اشتراک گذاری، جابه جایی سریع اطلاعات، کاهش هزینه ها، دسترسی آسان، عدم محدودیت مکانی و.... در میان کاربران یک شبکه رایانه ای یا اینترنتی است. نرم افزار USB over Network یکی از نرم افزارهای کاربردی و ارزشمند جهت به اشتراک گذاری و کنترل از راه دور دستگاه های متصل به پورت USB مثل پرینترها، اسکنرها، PDA ها، کارت خوان ها و سایر دستگاهای متصل به این پورت در شبکه های محلی یا حتی دنیای بزرگ اینترنت است. از طرفی این نرم افزار با امکان ارتباط مستقیم با سیستم های محلی، قدرت بالایی را برای کاربران خود جهت کنترل، فرآهم می کند. از قابلیت های ارزشمند و کاربردی نرم افزار USB Over Network ، می توان به سادگی و سهولت نرم افزار برای کاربران مبتدی و حرفه ای و امکان Sharing  دستگاههایی که قبلا امکان Share نداشته اند، اشاره کرد. با این نرم افزار نگرانی حمل دستگاه در یک ساختمان و یا حتی در یک شهر یا کشور برطرف می شود و با Share  کردن آن در هر مکان یا شهری، می توان از دستگاه مورد نظر بهره برد. نرم افزار USB Over Network از دو بخش Server  و Client تشکیل می شود که نرم افزارهای آن به طور جداگانه بر روی سیستم های میزبان و کاربر، نصب می شوند. نرم افزار Server  باید در سیستمی که قرار است اطلاعات یا امکانات  USB آن به اشتراک گذاشته شود (Share شود) نصب گردد و نرم افزار Client باید در سیستمی که قرار است به اطلاعات یا امکانات Share شده دسترسی پیدا کند، نصب گردد. نصب این نرم افزار ها نیز به اطلاعات خاصی نیاز ندارد و امکانات آن به راحتی قابل لمس است.از طرفی دیگر این نرم افزار با دستگاه های USB خیلی زیادی سازگار است و تقریبا با تمامی آنها آشنایی و سازگاری کامل دارد و پشتیبانی کامل می کند. لازم به ذکر است که نرم افزار USB over Network Client به صورت رایگان بر روی سیستم نصب می گردد و با خرید لایسنس نرم افزار USB over Network Server می توان از تمامی امکانات این نرم افزار بهره برد.

حامدعلیزاده بازدید : 1129 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

NetSupport نام شرکتی است که نرم افزارهای بسیارکاملی که تقریبا برای همه کاربران شناخته شده است را عرضه می نماید. ابزارهایی که برای اهداف گوناگون می تواند اولین و بهترین انتخاب نیز باشند. یکی از این نرم افزار ها NetSupport School نام دارد. اکثر کاربران با این ابزار آشنایی دارند و حتما می دانند که این نرم افزار با چه قیمت هایی در بازار های جهانی و هم چنین بازارهای داخلی عرضه می گردد ، البته این قیمت های بسیار بالا که در ازای این نرم افزار دریافت می شود هیچ تضمینی را برای اجرای این نرم افزار نخواهد داد و البته نسخه هایی هم که ارائه می گردد آخرین نسخه عرضه شده نبوده و به نسخه های قبلی مربوط می شود.
اما شرکت NetSupport نرم افزاری با نام NetSupprt Manager را هم عرضه می نماید که البته در مقایسه با نسخه School از امکانات کمتری برخوردار است. چند سالی هست که در بازارها و در تقریبا هیچ سایت دانلود نرم افزار این دو نرم افزار به صورت اکتیو شده و یا همراه با کرک یافت نمی شوند. دلیل این امر هم نبود هیچ گونه کرک یا کیجن برای این نرم افزار است. تمام نسخه هایی که در بازارها یافت می شوند مربوط به نسخه های 8 یا و یا 8.5 می باشند ، یعنی از نسخه 9 هیچ کرک یا کیجن ارائه نشده و یا اگر هم ارائه شده است کار نخواهد کرد.
اما حالا گروه آسان دانلود با افتخار اعلام می دارد برای اولین بار در تمامی سایت های ایرانی آخرین نسخه از این دو نرم افزار را برای دانلود عموم به صورت کاملا رایگان در دسترس قرار خواهد داد.
در مورد خصوصیات این دو نرم افزار جای هیچ گونه بحثی نمی ماند زیرا در تمام دنیا اگر معلمی بخواهد برای اداره کلاس درسش به صورت مجازی و از طریق رایانه اقدام نماید اولین انتخابش را NetSupport School  قرار خواهد داد. نسخه دهم از این نرم افزار با انجام تغییراتی نسبتا زیاد از سوی کمپانی سازنده ارائه شده است. در حقیقت این نرم افزار بهترین و مشهور ترین ابزار برای آموزش تحت هرنوع شبکه ای می باشد. 
این ابزار باید هم بر روی کلاینت (رایانه دانش آموز)‌ و  هم بر روی سرور (رایانه معلم) ‌نیز نصب شود. این دو به ترتیب Student  و Tutor نام دارند.
اما مدیر این شبکه که همان معلم و استاد نامیده می شود قادر خواهد بود تا صفحه نمایش هریک از دانش آموزان (کلاینت ها) را کنترل کرده ، کنترل ماوس و دیگر ابزارها را از دسترس دانش آموز خارج نماید ، صفحه مانیتور خود را برای آموزش آنچه که انجام می دهد برای دانش آموزان به اشتراک گذارد ، سیستم کاربران را از دسترس خارج نماید ، صفحات وب را برای کابران محدود کند تا نتوانند به هر سایتی دسترسی داشته باشند ، پرینتر را برای چاپ مطالب به اشتراک گذارد و بسیاری کار دیگر که اکثر کاربران این نرم افزار با آن آشنایی دارند و یکی از مهم ترین خصوصیات این نرم افزار محیط بسیار زیبای کاربری آن است که به سادگی هر کاربری را به سوی خود جذب خواهد نمود. استفاده از نرم افزار هم به سادگی امکان پذیر خواهد شد زیرا این ابزار به صورت اتوماتیک کلاینت های موجود در شبکه را شناسایی خواهد کرد. 

حامدعلیزاده بازدید : 994 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 


بیت‌تورنت چیست؟
اولین برنامه کاربردی BitTorrent به زبان Python نوشته شد و source code آن با ورژن ۴٫۰ تحت لیسانس BitTorrent open source ارائه شد. تعداد زیادی از کلاینت‌ها (نرم افزارها) با زبان‌های مختلفی برای اجرا بر روی پلت فورم‌های مختلف، نوشته شده‌اند. BitTorrent پروتکلی ست که به منظور ارسال فایل طراحی شده‌است. در واقع نوعی ارتباط peer-to-peer می‌باشد که کاربران مستقیما به یکدیگر متصل می‌شوند و به ارسال و دریافت قسمتی از فایل می‌پردازند. گر چه فعالیت‌های تمامی کاربران توسط یک سرور مرکزی به نام Tracker هماهنگ می‌شود، اما این سرور از محتویات فایل‌هایی که منتقل می‌شود بی اطلاع است. در نتیجه تعداد زیادی از کاربران با پهنای باند محدود Tracker مربوطه قابل پشتیبانی هستند. فلسفه کلیدی BitTorrent اینست که کاربران باید هم‌زمان با دان لود کردن اطلاعات (دریافت inbound)، آپلود (ارسال outbound) نمایند. در این صورت پهنای باند شبکه با حداکثر کارایی بکار گرفته می‌شود. BitTorrent به نحوی طراحی شده‌است که بر خلاف پروتوکل‌های انتقال دیگر با افزایش تعداد افراد مشتاق برای دریافت یک فایل مشخص، کارا تر می‌شود. برای توصیف بهتر این روند می‌توان آن را به گروهی از افراد تشبیه کرد که دور یک میز نشسته‌اند. هر کدام از این افراد سعی دارند که کپی کاملی از یک کتاب را دریافت کنند. نفر اول اعلام می‌کند که صفحات ۱-۱۰، ۲۳، ۴۲-۵۰ و ۷۵ را دارد و نفرات سوم، چهارم و پنجم هر کدام قسمت‌هایی از این صفحات را ندارند. بنابراین هر یک برای گرفتن صفحات، خود را با نفر اول هماهنگ می‌کنند. نفر دوم اعلام می‌کند که صفحات ۱۱-۲۲، ۳۱-۳۷ و ۶۳-۷۰ را دارد. نفر اول، چهارم و پنجم به نفر دوم می‌گویند که بعضی از صفحات او را می‌خواهند و او هم کپی آن صفحات را به آنها می‌دهد. این روند ادامه می‌یابد تا وقتی که همه افراد کپی تمام کتاب را به دست بیاورند. همچنین دور این میز شخص دیگری وجود دارد که کپی کل کتاب را دارد. بنابراین احتیاج ندارد که برایش کپی صفحه‌ای فرستاده شود. او صفحاتی را که هیچ کس ندارد بین افراد پخش می‌کند. در ابتدا هنگامی که افراد دور میز می‌نشینند، باید از او بخواهند که اولین سری کپی صفحات خود را به آنها بدهد. گرچه افراد سعی می‌کنند که صفحات مشابه را از او نگیرند، بعد از مدتی همگی اکثر کپی کتاب را دارند. بدین ترتیب این فرد می‌تواند کتابی را که دارد در اختیار افراد زیادی قرار دهد بدون اینکه مجبور باشد کل کپی را به تمام افراد بدهد. او می‌تواند در عوض، قسمت‌های مختلف کتاب را به افراد متفاوت بدهد. و آنها قادر خواهند بود که این قسمت‌ها را در بین خود پخش کنند. به این فرد که کل کتاب را در اختیار دارد، در اصطلاح Seed، BitTorrent یا دانه گفته می‌شود. BitTorrent با برنامه‌های کاربردی peer-to-peer دیگر مانند WinMX, Kazza, Gnutella, Emule و... فرق دارد و مثل آنها محدوده مشخصی ندارد. به عبارت دیگر BitTorrent به وب اضافه شده‌است به این معنی که تمامی عملیات جستجو و تهیه لیستی از فایل‌های در دسترس در وب انجام می‌شود و هنگامی که فایل مورد نظر را پیدا کردیم با کلیک بر روی آن، برنامه کلاینت اجرا می‌شود و شروع به دریافت می‌کند.

حامدعلیزاده بازدید : 961 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com


برنامه ای که با ایجاد کردن یک نوار در بالای اکانت جی میل شما و همچنین یک درایو مجازی زیر my computer بهتون اجازه میده که از داخل ویندوز به جی میل خود دسترسی پیدا کنید . فقط کافیه که فایل مورد نظر رو با درگ و دراپ که در کار های معمولی ویندوز همیشه در حال انجام دادن هستید به داخل درایو مربوطه منتقل و به راحتی میتونید فضای 3 گیگابایتی جیمیل خودتون رو مدیریت کنید .
 طريقه ي استفاده:
روي درايو Gmail Drive  كليك راست كرده و گزينه ي Login As را انتخاب كنيد.
UserName و پسووردتان را در محل مخصوص وارد كرده و روي دكمه ي Ok كليك كنيد.
پيغام Login on to Gmail ظاهر ميشود و پس از تائيد اطلاعات شما از سوي گوگل , پنجره Gmail Drive براي شما باز ميشود .
پنجره ي برنامه دقيقا" به شكل پنجره هاي ويندوز است با اين تفاوت كه ابزار View از نوار ابزار حذف شده و به جاي آن ابزار هايي مانند: Copy , Past , Cut , Delet , Propertise
قرار گرفته اند.
4طريقه ي انتقال دادن يا حذف فايلها نيز دقيقا" همانند روشهاي معمول در ويندوز است كه به شما اجازه ميدهد به آساني فايلهاي دلخواهتان را در سرور جي ميل قرار دهيد.


به نظر مي‌رسد كه اگر بخواهيد دو گيگابايت فضايي را كه جي‌ميل در اختيار شما قرار داده است فقط با ايميل پركنيد، فضاي زيادي را كه به‌صورت رايگان در اختيار شما قرار داده شده است، از دست داده‌ايد. احتمال اين‌كه بتوانيد جي‌ميل خود را فقط با ايميل پر كنيد، تقريباً نزديك به صفر است. پس آيا بهتر نيست قسمتي از اين دو گيگابايت فضا را براي موارد ديگري غير از ايميل اختصاص دهيد؟ البته عده‌اي از كارشناسان معتقدند كه استفاده از برنامه‌هايي نظير آن‌چه كه در اين مقاله معرفي مي‌شود، از لحاظ امنيتي و سپردن رمزعبور صندوق‌پستي به يك برنامه ثالث، مخاطراتي دارد كه توجه شمار را به آن جلب مي‌كنيم.
خوشبختانه اين امكان در گوگل وجود دارد. در واقع بخشي از يك نرم‌افزار و دانستن اين‌كه چگونه جي‌ميل را به يك درايو تبديل كنيد، تمام آن چيزي است كه شما نياز داريد. به طوري كه بتوانيد هر وقت كه به اينترنت متصل شديد از اين فضا استفاده كنيد. البته اگر هنوز در جي‌ميل حسابي باز نكرده‌ايد، از دوست يا آشنايي كه در جي‌ميل حساب باز كرده است بخواهيد يك دعوتنامه براي شما ارسال كند. چون هنوز باز كردن حساب در جي‌ميل تنها با داشتن دعوتنامه ميسر است.

حامدعلیزاده بازدید : 978 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

 


منبع : www.AsanDownload.com



برنامه های به اشتراک گذاری File ها ناخواسته به یکی از بزرگترین مراکز دانلود و به اشتراک گذاری File های غیر قانونی و کپی رایت دار تبدیل شدند. کاربران نیز که از هر روشی برای بدست آوردن این فایل ها استفاده می کنند به طرف این برنامه ها هجوم آورده و باعث رونق کار این نرم افزار ها شدند. البته جدیداً با ورود سایت های ذخیره و به اشتراک گزاری File ها مانند Rapidshare برنامه های به اشتراک گذاری File ها تا حدودی محبوبیت خود را از دست داده اند. اما باز هم می توان File های با ارزشی به وسیله این برنامه ها پیدا کرد، فایل های نایابی که هیچگاه آنها را در سایت ها مختلف نخواهید یافت.
Soulseek نرم افزاری بسیار عالی برای بدست آوردن فایل ها مخصوصا فایل های صوتی است. با جستجو کردن در این برنامه، که بسیار ساده و سریع است میتوانید به تعداد بسیار زیادی از فایلهای صوتی دسترسی پیدا کنید. شما میتوانید فایل های خودتان رو به اشتراک بگذارید. با داشتن این نرم افزار دیگرلازم نیست برای پیدا کردن آهنگ ها و فایل های صوتی در سایتهای مختلف به جستجو بپردازید. در این برنامه فایل ها صوتی مورد نیاز شما با تمام کیفیت ها موجود است. از ویژگی های این نرم افزار می توان به سادگی، قابل اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف، کم حجم بودن، سریع بودن و ... اشاره کرد.


 

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 92
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 1,140
  • باردید دیروز : 2,417
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,878
  • بازدید ماه : 9,499
  • بازدید سال : 72,355
  • بازدید کلی : 915,452