loading...
تک تل
حامدعلیزاده بازدید : 804 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 


FTP يکي از قديمي ترين پروتکل هاي اينترنت مي باشد که هنوز هم کاربرد زيادي دارد و در سال 1970 در اينترنت توسعه يافت. FTP مخفف File Transfer Protocol ميباشد که يک پروتکل استاندارد در TCP/IP است. گذر معرفی اول این پروتکل بسیار کاربرد میخواهیم در مورد کاربرد آن صحبت کنیم. اگر بخواهیم ساده و روان برای همه کاربران توضیح دهیم، باید بگوییم نوعی انتقال فایل به هاستی که خریداری کرده اید می باشد. برای اتصال به FTP دو روش وجود دارد یکی استفاده از آدرس ftp://ftp.domain.com است و دیگر نیز استفاده از نرم افزارهای FTP که به آنها FTP Client می گویند. استفاده از FTP Client بسیار آسان و بدون دردسر است و دیگر نیازی به وارد شدن در پنل نیست. این نرم افزارها با وارد نمودن Username و Password و همچنین آدرس وارد پنل می شوند. همان طور که گفتیم استفاده از FTP Client بسیار آسان تر و همچنین سریعتر است. پس احتیجاج است که نرم افزاری را برای این کار در آسان دانلود معرفی کنیم. ما قصد داریم نرم افزاری محصول کمپانی TurboSoft Inc برایتان معرفی کنیم. TurboFTP یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده از اف تی پی است. این نرم افزار با پشتیبانی از انواع اتصالات از نظیر FTP و SSL/TLS and SFTP و SSH2 میتواند به سرعت انتقال داده ها را انجام دهد. یکی از مشخص ترین قابلیت های FTP آپلود و دانلود اطلاعات است. ولی نرم افزاری جدید توانایی ساخت دارکتوری، تغییر نام فایل ها ، حذف فایل ها و زمان بندی برای دانلود و آپلود را نیز دارند. در این نرم افزار امکان دانلود و آپلود همزمان تعبیه شده است و همچنین TurboFTP میتواند بعد از اتمام دانلود یا آپلود برای شما ایمیل ارسال کند تا اگر در محل کار نیستید از پایان یافتن کار اطلاع پیدا کنید. این نرم افزار از نظر امنیت انتقال داده در سطح بالایی قرار دارد ولی اگر کاربری قصد داشته باشد توسط ارتباط امن به FTP متصل شود، این نرم افزار این ارتباط را نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار دارای قابلیت به عنوان Intuitive است. این قابلیت به کاربران تازه کار کمک می کند که در هر فولدری از هارد دیسک خود که هستند فایل را به طور مستقیم در هاست خود آپلود کنند. در بیانی حرفه ای تر شما با این بخش توانایی آپلود مستقیم توسط Windows Explorer را نیز دارید. یعنی روی هر فایلی که کلیک راست کنید، گزینه ای برا آپلود در هاست ftp نیز موجود است. یکی از قابلیت بسیار جالب TurboFTP توانایی استخراج فایل های فشرده شده Zip و GZip یا Tar در داخل ftp است که بیشتر نرم افزارهای از این قبیل این توانایی را ندارند. به وسیله این نرم افزار میتوانید از تعداد زیادی از اطلاعات آپلود شده فایل های فشرده با فرمت ذکر شده بسازید. پس شما توانایی تهیه فایل پشتیبان را نیز دارید. توانایی نظیر زنده نگه داشتن اتصال شما به سرویس دهنده و ادامه آپلود اطلاعاتی که به هر دلیل به طور کامل آپلود نشده اند نیز یکی از بی نظیرترین قابلیت این نرم افزار محصول شرکت TurboSoft Inc است. پس باید گفت استفاده از پروتکل FTP سرعت ، امنیت ، راحتی و قابلیت های زیادی را به شما خواهد داد. امیدواریم این نرم افزار را از سرورهای آسان دانلود، دانلود کنید و استفاده های لازم را ببرید.

 

 

حامدعلیزاده بازدید : 689 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود


FTP یا File Transfer Protocol نام پروتکلی می باشد که به وسیله آن می توان عمل انتقال فایل و مدیریت بر فایل ها را در یک فضای اینترنتی بدست گرفت. در گذشته کاربران و مدیران سرورها برای اتصال به فضای اینترنتی و مدیریت بر سرورهای خود به این پروتکل با دستورات خط فرمان متصل می شده و با دستورات مختلف اقدام به مدیریت فایل ها بر روی سرور می کردند ، اما امروزه با وجود برنامه های گرافیکی و شرکت های نرم افزاری مختلفی که با ساخت و تولید نرم افزارهای گرافیکی  قصد ایجاد راحتی هرچه بیشتر کاربران را دارند این پروتکل نیز برای عملیات انتفال فایل دچار تحولاتی شده است و دیگر کاربران به راحتی قادرند تا فایل ها و سرور خود را مدیریت نمایند.
FTPRush نام نرم افزاری می باشد که به کمک آن کاربران قادرند به راحتی به سرورهای خود متصل شوند و بر روی فایل های خود بر روی سرور مدیریت نمایند. عملیات انتقال فایل و تصحیح فایل های موجود بر روی سرور ، ایجاد و ساخت پوشه ها ، حذف فایل های اضافی و ... از جمله اقدامات مدیریتی این نرم افزار می باشد. در این برنامه کاربران با استفاده از پروتکل FTP و ارتباطی امن قادر به مدیریت سرور خود می باشند. این نرم افزار محصولی از شرکت IoRush Software می باشد.

حامدعلیزاده بازدید : 546 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com



برای برقرای ارتباط و رد و بدل كردن اطلاعات به وسیله FTP , آپلود و دانلود هرچه بهتر و سریعتر و تامین امنیت ماكسیمم در رد و بدل كردن اطلاعات همواره به نرم افزار قدرتمندی به عنوان FTP Client نیاز است كه تمامی شرایط لازم و مورد استفاده ی شما را برایتان فراهم آورد.
یكی از پیشگامان قدرتمتند و مطرح در این زمینه كه همه با نام آن آشنا هستند نرم افزار قدرتمند CuteFTP Professional محصول شركت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار كلیه امكانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امكانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد.


قابلیت های کلیدی نرم افزار CuteFTP 8.3.1 Professional:
- امنیت بالا با استفاده از Secure Shell, Secure Socket و Transport Security Layer
- پشتیبانی از قابلیت امنیتی SSL و HyperText Transfer Protocol Secure یا همان HTTPS  در انتقال داده ها
- قابلیت مدیریت رمز عبور كاربران
- قابلیت انجام كارها در زمان های مشخص شده توسط كاربر
- قابلیت تهیه Backup كامل از وب سایت شما
- مدیریت و نظارت بر داده های و پوشه های موجود شما بروی سرور و مطلع نمودن شما در صورت بروز تغییرات در آن ها

حامدعلیزاده بازدید : 525 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

نرم افزارهای متعددی هستند که در زمینه کار با سرورهای FTP و به خصوص آپلود فایل ها می توانند مفید باشند. هرکدام قابلیت های مربوط به خود را دارند و با توجه به قابلیت ها، امکاناتی را در اختیار کاربران قرار می دهند و کاربران هم با توجه به خواسته ها و نیازهایشان نرم افزاری را انتخاب می کنند. اکثر مدیران سایت ها به دنبال نرم افزارهایی هستند که بتوانند علاوه بر سرعت بالا در برقراری ارتباط میان سیستم کاربری و سرور FTP امکاناتی خوبی را هم به آن ها ارائه دهد.
SmartFTP یک نرم افزار بسیار حرفه ای است که قدرت بالایی در کمک رسانی به کاربران برای ارتباط مطمئن و سریع با سرورهای FTP نیز دارد. این نرم افزار قدرتمند که در بیشتر آزمایشات توانسته خود را به عنوان بهترین نرم افزار در این زمینه مطرح سازد ، ابزاری که تقریبا تمامی قابلیت های لازم برای ارسال و دریافت یک فایل را به صورت کاملا مطمئن و امن دارا می باشد. از مهم ترین قابلیت های SmartFTP می توان به اجرای همزمان چند سرور ، آپلود و یا دریافت همزمان چندین فایل از چند نوع سرور مختلف ، سازگاری با انواع پروتوکل ها ، امنیت بالا در برقرار ارتباط ، استفاده بسیار آسان از نرم افزار و البته سرعت بسیار بالا در برقرار ارتباط اشاره نمود. این نرم افزار قدرتمند حتی با آخرین به روز رسانی های ایجاد شده در قسمت های مختلف ارتباطی و حتی IP نسخه 6 هم سازگاری کاملی دارد ، با انواع دیوار آتش سازگار است و نهایت امر هم قابلیت Resume ارسال و دریافت فایل ها را به کاربران هدیه می دهد. برای این نرم افزار قدرتمند که نسخه جدید آن به تازگی ارائه گردیده بیش از 30 قابلیت کلیدی ذکر شده که ما به بخشی از آن ها اشاره می کنیم.

حامدعلیزاده بازدید : 611 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

FlashFXP نرم افزاری قدرتمند و نام آشنا برای مدیریت کامل پروتوکل FTP و داشتن ارتباط و تبادل اطلاعاتی امن از این طریق است. FlashFXP با داشتن محیطی ساده و آسان برای استفاده و همچنین سرعت بالا در انتقال اطلاعات، گزینه ای بسیار مناسب برای انتخاب کسانی است که به دنبال یک FTP Client خوب می گردند. از ویژگی های این نرم افزار امنیت قابل قبول و عملکرد بالای آن می باشد . شما توسط این نرم افزار می توانید فایل هایی از جمله اسناد ، عکس ، ویدیو ، موزیک و... را اشتراک گذاری کنید . نرم افزار FlashFXP محصولی از کمپانی OpenSight Software می باشد .

http://p30world.com/p30images/2/1390/19.2/ftpfxp.jpg

ویژگی های نرم افزار FlashFXP :

- پشتیبانی از SFTP

- پشتیبانی از لیستی از فایل ها جهت انتقال به سرور

- امنیت و عملکرد بالای نرم افزار

- پشتیبانی از Firewal / دیوار آتش

- محدودیت سرعت دانلود و آپلود

- مدیریت آسان بروی فایل ها

- نمایش نمودار گرافیکی از وضعیت انتقال

و...


 

حامدعلیزاده بازدید : 557 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

Core FTP Pro یک FTP client یا رابط برقراری ارتباط با پروتوکل FTP با سرعت بالا و در محیطی امن است.

این نرم افزار از متد های امنیتی ( SSL, TLS, SFTP ) جهت آپلود و دانلود فایل از سرور استفاده می کند. امکان Resume , Drag  و Drop و ...نیز در این برنامه وجود دارد.

http://p30world.com/p30images/2/1390/22.1/CORE.jpg

خصوصیات نرم افزار Core FTP Pro :

- محیطی ساده و کاربر پسند

- رمزگذاری و رمز گشایی فایل ها به سرور با استفاده از آخرین متدهای رمزگشایی

- جدول زمانبندی برای انجام وظایف و کارها

- پشتیبانی از فایل های Zip و کدگذاری شده

-: www.p30world.com

حامدعلیزاده بازدید : 609 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)



TurboFTP 6.30 Build 865 - نرم افزار توربو اف تی پی

 

یکی از پروتکل های پرکاربرد در اینترنت برای مدیران وب سایت ها FTP می باشد. منظور از پروتکل نیز مجموعه قوانینی است که در اجراو ساخت یک مجموعه عامل ارتباطی تعریف می گردد، برای مثل HTTP نیز یک پروتکل در اینترنت محسوب می شود که برای وبگردی تعریف شده است. FTP نیز پروتکلی است پرکاربرد برای دانلود و آپلود فایل ها در برنامه اینترنت که کاربرد بسیار زیادی دارد. نرم افزار های بسیار زیادی نیز برای کار با FTP ارایه گشته اند که امروز در وب سایت کمیاب انلاین قصد داریم شما را با نرم افزار فوق العاده قدرتمند TurboFTP که آخرین نسخه آن می باشد آشنا سازیم.
همانطور که گفته شد این نرم افزار یک نرم افزار یک نرم افزار کمکی برای دانلود و آپلود فایل از طریق FTP می باشد ولی امکانات خاص این نرم افزار آن را از سایر نرم افزار ها متمایز ساخته است. از این امکانات می توان به پشتیبانی از تكنولوژی های پیشرفته رمز گذاری همچون FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 98/ME/NT4/2000/XP/2003 اشاره کرد. این برنامه با الگوریتم خاص خود به شما این امکان را می دهد تا فایل ها را بین رایانه ی شخصی خود FTP سرور مورد نظر منتقل (دانلود و آپلود) نمایید و این عمل را با سرعت فوق العاده بالا نسبت به نرم افزار های مشابه انجام می دهد. این نرم افزار همچنین از فولدر (پوشه) ساز اتوماتیک بهره مند است به این صورت که اگر شما پوشه ای را از رایانه خود به سرور منتقل نمایید، نرم افزار FTP خود به خود یک دایرکتوری ساخته و فایل های داخل پوشه شما را به آن منتقل می کند و کار انتقال به صورت پوشه ای را نیز برای شما بسیار آسان می کند.

نرم افزار TurboFTP همچنین به شما این امکان را داده است که در صورت قطع ارتباط یا به وجود آمدن مشکل برای نرم افزار کارهای خود را از نو با باز کردن نرم افزار بازیابی و به ادامه عملیات بپردازید. لازم به ذکر است نرم افزار تمام مشکلات را (در صورت تنظیم) برای گروه پشتیبانی نرم افزار ارسال می کند و در صورتی که در نرم افزار مشکلی وجود داشته باشد از طریق ایمیل از طرف گروه پشتیبانی اعلام می گردد. این نرم افزار دانلود FTP از تمام پروکسی ها پشتیبانی به عمل می آورد و می توانید یک نرم افزار فوق العاده برای کارهای انتقال FTP برای کاربران باشد.


قابلیت ها و امکانات اصلی نرم افزار FTP

    * پشتبانی از دیوار آتش های HTTP proxy, SOCKS 4, SOCKS 4a و SOCKS 5
    * امکان ذخیره ی رمز عبور و شناسه ی FTP در اولین تصال
    * رمز گذاری پیشرفته ی FTP بر روی SSL/TLS و SFTP روی SSH2 برای سیستم عامل های 9x/ME/NT4/2000/XP/2003
    * امکان دانلود و آپلود فایل ها بین رایانه ی شخصی و سرور با سرعت بالا
    * دایرکتوری سازی اتوماتیک برای انتقال فایل ها به صورت دسته ای
    * امکان بازیابی اطلاعات از دست رفته در مواقع قطعی اینترنت یا بسته شدن نرم افزار
    * قابلیت گزارش تمام مشکلات نرم افزار و گرفتن جواب در اسرع وقت از طریق ایمیل
    * سازگار با برنامه های مختلف FTP جهت انتقال اطلاعات وب سایت ها (CuteFTP, WS_FTP, Bulletproof FTP LeapFTP and FTP Explorer)

حامدعلیزاده بازدید : 591 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

پروتکل FTP که اختصار File Transfer Protocol می باشد برای انتقال فایل ها در اینترنت به وب سرورها مورد استفاده قرار می گیرد. افرادی که در زمینه مدیریت سایت ها فعالیت می کنند در طول روز بسیاری از نیازهای خود را برای انتقال اطلاعات بر روی سایت ها و وب سرورها از طریق FTP به انجام می رسانند. استفاده از نرم افزارهای مختلفی که به همین منظور برای کاربران طراحی شده است به آن ها این توانایی را می دهد تا به صورت گرافیکی و به دور از محیط خشک خط فرمان که پایه اصلی کار با این پروتکل می باشد اقدام به مدیریت فایل ها بر روی وب سرور خود نمایند.

در این مطلب با نرم افزاری در این زمینه آشنا می شوید.

 

Smart FTP  نام نرم افزاری می باشد که به وسیله آن کاربران قادرند تا به صورت گرافیکی اقدام به انتقال فایل ها و اطلاعات به وب سرورها نمایند . ارسال فایل ها به سرور و دانلود فایل ها به راحتی و با پشتیبانی از ویژگی Resume امکان پذیر می باشد. از ویژگی های دیگر این نرم افزار می توان به انتقال و رد و بدل نمودن فایل ها و دیگر اطلاعات از یک وب سایت بر روی وب سایت دیگری به صورت مستقیم می باشد و بدین شکل دیگر نیاز نیست تا ابتدا یک بار فایل را از host شماره یک بر روی کامپیوتر خود ذخیره نمایید و سپس به host شماره دو ارسال کنید. این نرم افزار محصولی از SmartSoft می باشد.

 

 

حامدعلیزاده بازدید : 600 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود نرم افزاری قدرتمند جهت دانلود آسان فایل های تورنت


µTorrent 3.0 Build 25460 نرم افزار قدرتمند و بسیار کم حجم مدیریت دانلود µTorrent که از کلاینتهای معروف بیت تورنت می باشد ابزاری ساده  و در عین حال دارای قابلیتهای فراوان می باشد که این امکان را برای شما فراهم می آورد  تا فایلهای به اشتراک گذاشته شده ای که از استاندارد تورنت استفاده می کنند را بدون دردسر دریافت نمایید. µTorrent کلاینتی موثر و کارآمد و با قابلیتهای کارآمد برای بیت تورنت و مناسب پلتفرم ویندوز می باشد که ردپای بسیار کمی از خود برجای می گذارد . µTorrent  بگونه های طراحی شده است که تا حد ممکن از سی پی یو ، فضا و حافظه به میزان کمترین میزان استفاده را می نماید و همچنین تمامی عملکردهایی را که ازاین دسته کلاینتهای پیشرفته انتظار می رود را ارائه می دهد. با استفاده از BitTorrent می توانید سرعت دانلود خود را افزایش داده و با به اشتراک گذاری فایل و پهنای باند شرکت کنید.
اکثر قابلیتهای ارائه شده درسایر کلاینت های BitTorrent ، در نرم افزار µTorrent به طور کامل و بگونه ای موثر ارائه شده اند، قابلیتهای چون اولویت بندی پهنای باند، زمان بندی دانلود ، دانلود خودکاربا استفاده از RSS و قابلیت Mainline DHT (سازگار با  BitComet)  که با ترکیب آنها میتوانید بهترین تجربه دانلود در زمینه فایلهای تورنت را بدست آورید..
µTorrent Acceleration Tool 2.5.0 یک برنامه بسیار قدرتمند در زمینه بهبود سرعت و دانلود از سایت های تورنت است. شما با کمک این برنامه می توانید سرعت دانلود از سایت های تورنت را بصورت چشمگیری افزایش دهید. کافیست شما در زمان دانلود فایلهای تورنت این برنامه را اجرا کرده و دکمه Accelerate را بفشارید.

 قابلیتهای کلیدی نرم افزار µTorrent 3.0 Build 25460 :
- امکان دانلود فایلهای تورنت از وبسایتهای مربوطه به ساده ترین روش ممکن
- ارائه قابلیتهای فراوان در عین کوچک و سبک بودن نرم افزار
- قابلیت اولویت بندی پهنای باند
- امکان زمانبندی فایلهای تورنت دانلودی به منظور دریافت در زمان مشخص
- پشتیبانی از دانلود خودکار آر اس اس و ویژگی Mainline DHT سازگار با BitComet
- پشتیبانی از رمزنگاری پروتکل بهمراه مشخصه بندی
- Resource-Friendly بودن به معنی استفاده بهینه و خیلی کم از منابع سیستمی
- قابلیت ویرایش پوسته واسط گرافیکی و ارائه تولبار برای مرورگر های مختلف
- قابلیت تغییر آیکون وضعیت و ایجاد نمونه دلخواه خود
- پشتیبانی از بومی سازی با استفاده از فایلهای زبان (Language File) و نیز زبان شیرین فارسی
- پشتیبانی از نسخه های مختلف ویندوز
حامدعلیزاده بازدید : 564 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

در حالت عادی برای دانلود یک برنامه و فایل از اینترنت می توان از مرورگرهای وب استفاده نمود. به عنوان مثال شما با جستجو در مورد یک نرم افزار به وب سایت آن نرم افزار رفته و با کلیک کردن بر روی لینک دانلود اقدام به ذخیره سازی آن برنامه بر روی کامپیوتر خود می نمایید. کاری که ممکن است بارها از طریق سایت ما نیز انجام داده باشید. معمولا مرورگرها و به خصوص internet explorer دارای ابزار قوی برای دانلود نمی باشند. به عنوان مثال شما قصد داریت تا یک فایل 10 مگابایتی را از اینترنت دانلود نمایید ، شروع به این کار می کنید و پس از گذشت زمانی نیمی از فایل را ذخیه سازی کرده اید ! حال اگر به هر دلیلی عملیات دانلود شما نیمه کاره متوقف شود شما آن مقدار ذخیره شده را نیز از دست خواهید داد. حتی ممکن است شما به اختیار خود این قصد را داشته باشید تا ادامه عملیات ذخیره سازی را در زمان دیگری انجام دهید اما این کار توسط IE امکان پذیر نمی باشد. برای رفع این نیاز ها و مقابله با بروز چنین مشکلات احتمالی ، نرم افزارهایی روانه بازار نرم افزاری شدند که به کمک آن ها می توان اقدام به مدیریت عملیات دانلود نمود.

در این مطلب یکی از مشهورترین این برنامه ها را به شما معرفی می کنیم.

 

 

Internet Download Manager نام نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت عملیات دانلود در اینترنت طراحی شده است. به کمک این نرم افزار دیگر کاربران دچار مشکلات یاد شده نخواهند بود و قادرند تا به صورت کاملا اختیاری عملیات دانلود را انجام دهند. همچنبن به کمک این برنامه می توان دانلود یک فایل را در چند مرحله و به صورت مجزا در زمان های مختلف به انجام رساند.

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 97
  • بازدید امروز : 591
  • باردید دیروز : 2,417
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 5,329
  • بازدید ماه : 8,950
  • بازدید سال : 71,806
  • بازدید کلی : 914,903