loading...
تک تل
حامدعلیزاده بازدید : 568 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : گيگا رايانه | آسان دانلود

 

در هنگام دانلود و دريافت يک فايل از اينترنت هيچ تظمينی وجود نداره که ارتباط شما تا پايان يافتن دريافت به همان صورت باقی بماند . ممكن است. مودم ناگهان قطع ارتباط کند Account شما به پايان برسد ، سيستم شما ناگهان قفل کند ونياز به دوباره بالا آمدن داشته باشد و هر نوع مشکل ديگر! به عنوان مثال اگر شما بخواهید توسط Internet Explorer برنامه ای را با حجم 20 مگابایت دانلود کنید مجبور هستید که تمام فایل 20 مگابایتی را در یک مرحله دانلود کنید و قابلیت توقف و ادامه دانلود در زمان دیگری را ندارید. اگر در سرعت اینترنت شما نوسانی ایجاد شود برنامه دانلود IE عمليات دانلود را به صورت نیمه کاره به پایان می رساند. حال فرض کنید که گرفتار نوسان سرعت نشده اید اما اگر بعد از دانلود 19 مگابایت برق برود.... !؟ شما تمام وقتی رو که صرف دريافت اون فايل کرده ايد را از دست خواهيد داد !
چاره حل تمامی این مشکلات استفاده از برنامه های مدیریت دانلود می باشد. این برنامه ها به گونه ای عمل می کنند که مشکلات بالا را بر طرف کرده و به شما امکان دانلود فایل های سنگین با حجم بالا را نیز فراهم می کنند و با منسجم کردن داده ها به دانلود شما سرعت بخشیده و از نهایت سرعت دانلود استفاده می کند. برای جلوگيری از اين اتفاق اکثر کاربران از نرم افزار های مختلف Download استفاده ميکنند. DAP و Internet Download manager , FlashGet و.....! در اين بين نرم افزار قدرتمند Getright محصول کمپانی Headlight عرضه شده که يکی از محبوترين و برترينهای حال حاضر دنياست . اين برنامه که من خودم به تمامی نرم افزارهای دانلود واقعا ترجيح ميدم ، هم از سرعت خوبی برای دانلود برخورداره و هيچ گاه يک فايل رو از بين نمي برد وفايلی رو که شروع به دريافت نموده ايد سالم به شما تحويل خواهد داد! حتی پس از دهها بار Pause و Resume ! توانايی برنامه ريزی برای دانلود فايل رو داراست که فلان ساعت شروع به دانلود کند و پس از اتمام دانلود سيستم خاموش بشود و يا ارتباط با اينترنت قطع بشود. 

حامدعلیزاده بازدید : 650 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

يكي از قدرتمندترين و سريعتر نرم افزارهاي مدريريت دانلودي كه تا به حال از سوي شركت هاي مختلف ارائه شده است Net Transport نام دارد. نرم افزاري قدرتمند كه نهايت سرعت در مبادله اطلاعات را از سوي سرويس دهنده يا همان سرور با كاربر يا همان سرويس گيرنده به اجرا مي گذارد. ابزاري كه با پشتيباني از تقريبا تمامي پروتوكل ها و با استفاده از جديدترين تكنولوژي ها نظير بخش بخش كردن دانلود يك فايل امكان اين امر را فراهم مي كند تا كاربر بتواند با سرعتي به مراتب بيشتر از ابزارهاي موجود در ويندوز كار دانلود يك فايل را از دنياي مجازي اينترنت انجام دهد.
امكان زمان بندي دانلودها به مانند ديگر نرم افزارهاي رايج ، امكان مديريت براي كاربران مختلف يعني اگر سيستمي داراي چند كاربر است نرم افزار مي تواند براي هريك از آن ها به صورت كاملا خصوصي قابل دسترس باشد ، سازگاري با مرورگرهاي رايج موجود پشتيباني از زبان هاي مختلف براي واسط كاربري نرم افزار كه بسيار ساده اما جذاب هم طراحي شده است بخش هايي از قابليت هاي كليدي نرم افزار Net Transport را تشكيل مي دهند.
اين ابزار كه نسخه جديد آن به تازگي ارائه شده است سازگاري با نسخه جديد IP ها يعني IP هاي ورژن 6 ، سازگاري با پروتوكلي كه در نرم افزار eMule استفاده مي شود و همچنين سازگاري و امكان دانلود فايل هاي تورنت از مهم ترين خصوصياتي هستند كه در اين ابزار قدرتمند به چشم مي خورند. سازگاري كامل با تمامي نسخه هاي ويندوز از ويندوز 95 تا ويندوز 7 هم از قابليت هاي جالب اين ابزار به شمار مي روند.

 

حامدعلیزاده بازدید : 517 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

 

Conceiva DownloadStudio 6.0.9.0 از قدرتمندترین نرم افزارهایی که تا به حال برای مدیریت دانلود ها معرفی و طراحی شده است ابزاریست که Download Studio نام دارد. نرم افزاری متفاوت از ابزارهایی که تا به حال دیده ایم. ابزاری به سبکی نوین برای دریافت فایل ها از دنیای مجازی اینترنت که امکانات فراوانی را ارائه می دهد. این ابزار قدرتمند که قادر است خود را با 6 مرورگر بسیار معروف و رایج هماهنگ کند علاوه بر این کار افزایش سرعت دانلود در دریافت فایل ها را هم با خود به رایانه های کاربران می آورد.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Conceiva DownloadStudio 6.0.9.0 :

  • واسط کاربری فوق العاده جذاب نرم افزار
  • استفاده آسان از نرم افزار
  • امکان دانلود با سرعتی چند برابر
  • قابلیت دانلود همزمان چندین فایل
  • دسته بندی دانلودها
  • امکان دانلود از سایت های آنلاین ویدئو
  • سازگاری با اکثر مرورگرهای محبوب
  • سازگار با تمامی پرتوکل ها
  • امکان ضبط صوت و تصویر
  • مرورگر داخلی نرم افزار
  • قابلیت دانلود کامل یک سایت
  • سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7

واسط کاربری بسیار جذاب و متفاوت نسبت به تمامی نرم افزارهای موجود در این زمینه ، امکان دانلود از سایت های به اشتراک گذاری ویدئو های آنلاین نظیر Youtube.com ، دسته بندی خودکار فایل های دانلود شده ، امکان ذخیره سازی کامل یک سایت برای مشاهده به صورت آفلاین ، قابلیت ضبط صدا و تصویر ، دانلود همزمان دسته ای از فایل ها و ثبت آن ها به صورت یک مجموعه در نرم افزار ، قابلیت دانلود اخبار از فیدخوان ها و مرورگر داخلی نرم افزار برای مشاهده و گشت و گذار در اینترنت از مهم ترین قابلیت های نرم افزار Download Studio به شمار می رود.
این ابزار همچنین با تقریبا تمامی پروتوکل های موجود هم سازگاری دارد و می تواند با پشتیبانی از آن ها فایل های مورد نظر را دریافت کند. این نرم افزار قدرتمند از مجلات معتبر توانسته بهترین امتیازها را کسب کند که یکی از دلایل موفقیت این ابزار هم همین عامل بوده است. برای کاربرانی که به اینترنت و دانلود فایل های خود اهمیت داده و همیشه سعی می کنند از بهترین ها استفاده کنند نرم افزار Conceiva Download Studio می تواند یکی از بهترین انتخاب ها باشد

 


 

حامدعلیزاده بازدید : 543 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

 

Super MP3 Download

Super MP3 Download 4.6.1.8 نام نرم افزار قدرتمند و کار آمد در زمينه ي جستجوي آهنگ در دنياي اينترنت مي باشد . توسط اين نرم افزار مي توانيد آهنگ مورد نظر خود راذخيره کنيد و يا حتي به صورت آنلاين گوش دهيد.

با Super Mp3 Download مي توانيد هميشه ليست آهنگ هاي داغ و روز دنيا را در کامپيوتر خود داشته باشيد . شما مي توانيد يک جستجوي حرفه ي و پيشرفته بر اساس نام خواننده ، عنوان ، آلبوم ، سبک آهنگ(مانند متال ، رپ ،پاپ ، کلاسيک) انجام دهيد و زودتر به آهنگ مورد نظرتان دست يابيد.Super Mp3 Download را دريافت نماييد تا قابليت هاي فراوان و پيشرفته ي آن را خود ببينيد و از آنها لذت ببريد.

در اين نرم افزار حرفه اي محدوديتي براي تعداد دانلود و يا همزمان دانلود کردن نداريد.کار با اين نرم افزار بسيار ساده است و هر کسي با هر سطحي به راحتي مي تواند از اين برنامه استفاده کند.اين نسخه از نرم افزار پورتابل(بدون نياز به نصب) مي باشد و فقط با 2 کليک بر روي آيکون برنامه اجرا مي شود .

برخي از ويژگي هاي نرم افزار Super MP3 Download Pro  :
- دسترسي به پرطرفدارترين و داغ ترين آهنگ هاي روز دنيا
- گوش دادن به آهنگ ها به صورت آنلاين و نامحدود
- بيش از 100 ميليون آهنگ براي دانلود رايگان
- دارا بودن قابليت جستجوي پيشرفته
- سرعت بسيار زياد در جستجو
- داشتن محيط زيبا و کاربرپسند
- کاربري بسيار آسان
- حجم کم
- و...


حامدعلیزاده بازدید : 545 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

برنامه Vuze 4.6 برنامه ای است تحت جاوا که همانند برنامه bittorrent می توانید از سایت هایی که فایل های torrent دراختیار شما قرار می دهید دانلود کنید .به جرأت می توانم بگویم این برنامه بسیار حرفه ای تر و پیشرفته تر است از سایر برنامهای همانند bit torrent است .
از جمله قابلیت هایی که برای افرادی که میخواهنداز تورنت دانلود کنند قابلیت جستجو در فایل های است Azureus بصورت مستقیم پنجره جستجو را در برنامه قرار داده تا جستجو درمیان فایل های تورنت بسیار آسان گردد.



قابلیت های این نرم افزار:
دانلود بیش از چند فایل بصورت همزمان
تنظیم سرعت و محدودیت برای دانلود
تنظیم seeding rules
اختصاصی کردن پورت برای دانلود
استفاده از proxy
Fast resume
نصب پلاگین روی برنامه
فرستادن نامه بمنظور اتمام دانلود بوسیله status mailer
کنترل برنامه از طریق remote

 

حامدعلیزاده بازدید : 544 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

خیلی وقت پیش آمده است كه شما در حال دانلود یك فایل هستید و اینترنت تان قطع می شود و شما مجبور می شوید كه دو باره آن فایل را دانلود كنید. نرم افزار MassDownloader به شما این امكان را می دهد كه فایل های خود را با سرعت و اطمینان دانلود كنید و اگر زمانی اینترنت قطع شد خود این نرم افزار دانلود فایل مورد نظر متوقف (Pause) می كند و شما می توانید این نرم افزار را در ادامه قسمت دانلود شده دانلود كنید همچنین این نرم افزار به شما این امكان را می دهد كه فایل ها را در یك زمان و روز مشخص برای دانلود گذاشته و یك زمان مشخص دانلود فایل های مورد نظر شما را متوقف كند و همچنین این نرم افزار خود را با مرورگر های همچون:Opera , Firefox ,Nets Cape , NetCaptor ,Internet Explorer تطبیق می دهد همچنین این نرم افزار می تواند فایل ها را با پروتكل های HTTP , FTP , RSTP با سرعت بالا دانلود كنند.


قابلیت های کلیدی نرم افزار Mass Downloader:
- عملکرد عالی نرم افزار
- دانلود همزمان چند فایل
- طبقه بندی برای دانلود ها
- برنامه ریزی دقیق برای دانلود
- پشتیبانی از زبان های متعدد
- سازگاری با اکثر مرورگرها اینترنت
- دانلود فایل با بالاترین سرعت ممکن
- باز کردن فایل قبل از اتمام دانلود (zip)
- پشتیبانی از اکثر پروتکل های معروف
- امکان ادامه دانلود از نقطه قطع شدن ارتباط از اینترنت (Resume)
- تنظیم سرعت دانلود
- پشتیبانی کامل از ویندوز ویستا
- و ...

حامدعلیزاده بازدید : 593 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

 با استفاده از نرم افزار Aiseesoft YouTube Downloader Pro 5.0.18 قادر خواهید بود تا از بیشتر سایت های اشتراک گذاری فایل های ویدیویی ، ویدیو های مورد نظر خود را به چندین فرمت و کیفیت دریافت نمایید. سایت های پشتیبانی شده توسط این نرم افزار طیف وسیعی از این سایت ها را شامل میشود که از جمله معروف ترین های آنها میتوان به YouTube, Google Video, Yahoo Video اشاره کرد. از دیگر امکانات فوق العاده این نرم افزار میتوان به تبدیل فایل های صوتی و تصویری با فرمت های مختلف اشاره کرد که شما را از استفاده از نرم افزار دیگری برای تبدیل فایل های صوتی و تصویری بی نیاز میکند.


برخي از ویژگیهای اين نرم افزار:
- امکان دانلود از بیش از 150 سایت اشتراک گذاری ویدیو.
- پشتیبانی از پروتکل های مختلف از جمله: .http , rtsp , rtmp , mms
- امکان دانلود فایل ویدیویی با فرمت هایی چون : .Mp4 , H.264 , Avi , Mpeg
- امکان تبدیل فایل های Flv , F4v , Swf به انواع فرمت های صوتی و تصویری.
- تنظیمات پیشرفته برای تبدیل فایل ها.
- سازگار با ویندوز های مختلف.
- و...
حامدعلیزاده بازدید : 596 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

دانلود برنامه ای بسیار قوی جهت مديريت دانلود به صورت کاملا پیشرفته || Www.Empratoor.Com



امروزه اکثر کاربران و شاید به توان گفت حدود 99 درصد کاربران با دانلود انواع فایل ها از دنیای مجازی اینترنت آشنایی دارند. دانلود به این معنی است که کاربران فایلی را با هر فرمت و شکلی از سرور مبدا درخواست کرده و بر روی سیستم خود بارگذاری می نمایند.دانلود کردن فایل ها راه های مختلفی دارد اما راهی که بسیار معمول و رایج است استفاده از نرم افزار های مدیریت دانلود و یا به عبارت دیگر Download Manager است. مهم ترین خصوصیت این نرم افزار ها در یک مورد خلاصه می شود و آن مورد این است که با قطع برق یا قطع شدن اینترنت و یا هرمورد دیگری که به قطع شدن دانلود بیانجامد به هیچ وجه فایل دانلود شده ازبین نمی رود بلکه می توان با شروع دوباره، فایل را از همان جایی که قطع شده است ادامه داد . (به جز موارد خاص). به این خصوصیت قابلیت Resume‌ نرم افزار مدیریت دانلود گفته می شود. اما به جز این خصوصیت بسیار مهم افزایش سرعت دانلود، زمان بندی دانلود ها ، دانلود دسته جمعی و هم زمان فایل ها و بسیاری قابلیت دیگر را می توان با استفاده از Download Manager به رایانه خود بیاورید. یکی از محبوب ترین این نرم افزار ها که در دنیای اینترنت کاربران و هواخواهان بسیاری را به خود اختصاص داده است  FlashGet  نام دارد. ابزاری که به ادعای عجیب و جالب توجه شرکت سازنده می تواند سرعت دانلود را تا 500 برابر افزایش دهد. نرم افزاری بسیار عالی از هر نظر که می تواند مدیریت دانلود فایل های شما را برعهده گیرد و حالا پس از زمانی نسبتا طولانی انتظارها به پایان رسیده  و نسخه جدید این ابزار بسیار معروف برای کاربران عرضه گردیده است. مهم ترین تغییر در نسخه جدید تغییر ظاهر این نرم افزار است که در عین سادگی زیبایی بیشتری پیدا کرده است. سازگاری بیش تر و کامل تر با ویندوز ویستا و همچنین مرورگر بسیار محبوب فایرفوکس از دیگر امکانات اضافه شده به این Downlaod Manager هستند.
حامدعلیزاده بازدید : 545 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

Internet Explorer 10.0 - Platform Preview 2 جدیدترین نسخه از یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مرورگرهای وب است که در تاریخ 29 ژوئن 2011 دومین ویرایش و نسخه آزمایشی 10 خود را در اینترنت منتشر کرد.

این نسخه از IE خیلی سریع تر و امن تر نسبت به نسخه های قبلی خود عمل می کند و یک سری امکانات دیگر مانند پشتیبانی از انواع CSS3 به آن اضافه شده است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/16.4/iep2.jpg

ویژگی های نسخه جدید مرورگر Internet Explorer 10.0 Platform Preview 2 :

- پشتیبانی از Flexbox در CSS3

- پشتیبانی از پس زمینه های گرانیتی در CSS3

- دارا بودن حالت ES5

-سازگاری با نمایش لیستی

- بالا رفتن سطح امنیت


- پشتیبانی از تکنولوژی های Web Slices

- پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

-  بهینه سازی در جستجوها

- کاهش توقف یا هنگ در مرورگر

- پشتیبانی از انواع CSS3

و...

 

حامدعلیزاده بازدید : 610 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)





 

دانلود مرورگر Firefox 7.0

دانلود نسخه آزمایشی مرورگر فایرفاکس Firefox 7.0 Beta 4

Firefox 7.0 Beta 2 نام نسخه جدید و آزمایشی مرورگر فایرفاکس می باشد که به تازگی پس از انتشار نسخه ی 6 پایانی این مرورگر منتشر شده است ، فایرفاکس در آغاز سال 2011 پیشرفت های فوق العاده چشم گیری داشته و با ارائه چند نسخه متوالی از مرورگر خود در مسیر رفع اشکالات ، اضافه کردن قابلیت های بیشتر ، بالا بردن امنیت و... گام برداشته است
نسخه ی 7 این مرورگر بنا به گفته سازندگان آن دارای نوآوری های جدیدی در امر وب گردی است و با افزایش سرعت و ارائه ده ها امکان جدید تجربه ی تازه ای را به کاربران خود ارائه خواهد داد و سایت پی سی دی آن را برای کاربران خود قرار داده است ، لازم به ذکر است که این نسخه آزمایشی بوده و دارای اشکالات فراوانی می باشد و به هیچ عنوان برای استفاده مداوم توصیه نمی شود

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 5
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 78
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 132
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,112
  • بازدید ماه : 4,896
  • بازدید سال : 103,817
  • بازدید کلی : 946,914