loading...
تک تل
حامدعلیزاده بازدید : 589 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

اعمال محدودیت در استفاده از کامپیوتر با WinLock Professional

 


اگر کامپیوتر شما در معرض استفاده دیگران قرار دارد این یعنی اینکه تمامی اطلاعات شما در اختیار آنهاست! اگر به فکر این هستید که این مشکل را حل کنید و برای کاربران دیگر محدودیت های مختلفی اعمال کنید تا هرکسی نتواند به هرانچه در کامپیوترتان است دسترسی داشته باشد، گروه پرتوان آسان دانلود نرم افزاری را در این زمینه از شرکت Crystal Office Systems معرفی کرده است. WinLock Pro نرم افزار قدرتمندی است برای حفظ حریم کامپیوتر شما و میتواند دسترسی به منابع کامپیوتر را محدود سازد و یک راه حل مناسب برای محافظت از کامیپوترهایی می باشد که در دسترس عموم قرار دارد ، می باشد. با Winlock Pro کاربر میتواند اطمینان داشته باشد که فقط افراد مجاز می توانند به اطلاعات حساس روی کامپیوتر دسترسی داشته باشند. تنظیمات بسیار زیادی در این نرم افزار گنجانده شده است که تمامی این تنظیمات ماهیت محدود کردن برای کاربران عمومی دارد. تنظیم اینکه کاربران دیگر چه زمانی بتوانند از کامپیوتر شما استفاده کنند میتواند خیلی مهم باشد. به این ترتیب کاربر اصلی توانایی این را دارد که زمان استفاده دیگران از سیستم خودش را محدود سازد و وقتی محدودیت استفاده به پایان رسید، کامپیوتر خاموش شود. این نرم افزار System Try ( نرم افزارهای فعال در کنار ساعت ویندوز ) فعالیت می کند و برای دسترسی به تنظیمات اصلی نرم افزار پسورد لازم است.با استفاده از نرم افزار میتوانید در استارت آپ پیغام های متنی و صوتی برای کاربر قرار دهید و به او محدودیت ها را توضیح دهید و یا هر پیغامی که میخواهید را به او اطلاع دهید.از دیگر قابلیت های نرم افزار امکان قفل کردن صفحه دسکتاپ می باشد و به این ترتیب کاربر به هیچ قسمتی دسترسی ندارد. قفل نمودن فایل ها و پوشه ها نیز مسلما از نیازهای اصلی برای حافظت از اطلاعات مهم است که با نرم افزار Winlock که آسان دانلود آن را معرفی کرده است قابل انجام می باشد. فيلتر نمودن محتوای اینترنت، غیرفعال کردن کلیدهای میانبر، غیرفعال کردن منو و دکمه استارت نیز از قابلیت های دیگر این نرم افزار قدرتمند می باشد. در مورد محدودیت در محتوای سایت های اینترنتی میتوان بیشتر توضیح داد که این محدودیت میتوان شامل آدرس سایت باشد و همچنین نرم افزار میتواند با چک کردن محتوای هر سایت اگر کلمه غیرمجازی که شما تعیین کرده اید در آن سایت باشد را بلوک کند و به این ترتیب آن سایت باز نخواهد شد.
شاید با خواندن توضیحات بالا این مسئله در ذهن شما پیش آمده باشد که اگر بخواهیم برای هر کاربر محدودیت مختلفی اعمال کنیم، بازهم این نرم افزار امکان چنین کاری را دارد؟ در پاسخ باید گفت بله WinLock Pro این امکان را میدهد که برای هرکاربر کامپیوتر بتوانید محدودیت های مختلفی را اعمال کنید به این ترتیب شما میتوانید به کاربران مختلف قابلیت های خاصی را بدهید و این یعنی مدیریت کامل روی دسترسی کاربران یک کامپیوتر عمومی که آسان دانلود با معرفی WinLock Pro این امکان را برایتان فراهم کرده است.
 

حامدعلیزاده بازدید : 470 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 

مدیریت پسوردها برای مدیران و البته کاربران امروزه به یکی از مواردی تبدیل شده که می تواند در زندگی روزمره تاثیر زیادی داشته باشد، یک مدیر که در موارد مختلف پسوردهایی را دارد و همیشه هم سعی کرده تا پسوردها متفاوت و به اصطلاح Sensetive هم باشد که درصد هک آن ها پائین آید مطمئنا در مدیریت آن ها کار آسانی را هم پیش رو نخواهد داشت. مدیریت و داشتن پسوردهای طولانی کار بسیار سختی است مخصوصا که این پسوردها متعدد و زیاد هم باشند. نرم افزارهایی در این زمینه وجود دارند که می توان با استفاده از آن ها کار مدیریت و تولید پسوردهای ایمن را آسان تر از آنچه به نظر می رسد انجام داد. Sticky Password نام یکی از همین نرم افزارهایی است که با استفاده از واسط کاربری جذابش کار مدیریت حرفه ای پسوردها را آسان می سازد. این ابزار که توانایی های متعددی در مدیریت پسوردها دارد قادر است تا پسوردهایی ایمن را به صورت کاملا خودکار و Random هم تولید کند که به مراتب ایمن تر از پسوردهایی هستند که ما روزانه از آن ها استفاده می کنیم. این ابزار که با محیط های مختلف نظیر حافظه های فلش و همچنین موبایل ها، شبکه های کامپیوتری و خود ویندوز سازگار بوده و می تواند کار پسوردگذاری را هم در این گونه محیط ها انجام دهد، در حقیقت این ابزار علاوه بر مدیریت پسوردها قادر است تا بخش های مختلف سیستم را پسوردگذاری کرده و ایمن نماید و در پایان هم این ایمن سازی ها را مدیریت کند. الگوریتمی که این ابزار استفاده می کند در حالت 256 بیتی بوده و به همین دلیل بسیار ایمن خواهد بود ؛ پسوردهایی هم که نرم افزار Sticky Password تولید می کند قابلیت هک و کرک کردن را نداشته و به هیچ وجه کسی قادر نیست این پسوردها را هک نماید.

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار Sticky Password v5.0.0.185:
- مدیریت ساده پسورد ها
- امکان استفاده از پسوردهای تولید شده توسط نرم افزار
- عدم هک پسوردها
- استفاده از الگوریتم 256 بیتی
- قابلیت هماهنگی با نرم افزارها و سیستم های مختلف نظیر حافظه های فلش و موبایل ها
- امکان استفاده در محیط شبکه
- قابلیت سازگاری با دو پروتوکل FTP و HTML
- سهولت در استفاده از نرم افزار
- وجود پلاگین ها و همچنین Add-one های مختلف برای مرورگرها و همچنین Windows Explorer
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

حامدعلیزاده بازدید : 694 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

Internet Explorer 10.0 - Platform Preview 2 جدیدترین نسخه از یکی از قدیمی ترین و محبوب ترین مرورگرهای وب است که در تاریخ 29 ژوئن 2011 دومین ویرایش و نسخه آزمایشی 10 خود را در اینترنت منتشر کرد.

این نسخه از IE خیلی سریع تر و امن تر نسبت به نسخه های قبلی خود عمل می کند و یک سری امکانات دیگر مانند پشتیبانی از انواع CSS3 به آن اضافه شده است.

http://p30world.com/p30images/2/1390/16.4/iep2.jpg

ویژگی های نسخه جدید مرورگر Internet Explorer 10.0 Platform Preview 2 :

- پشتیبانی از Flexbox در CSS3

- پشتیبانی از پس زمینه های گرانیتی در CSS3

- دارا بودن حالت ES5

-سازگاری با نمایش لیستی

- بالا رفتن سطح امنیت


- پشتیبانی از تکنولوژی های Web Slices

- پشتیبانی از سیستم عامل های مختلف

-  بهینه سازی در جستجوها

- کاهش توقف یا هنگ در مرورگر

- پشتیبانی از انواع CSS3

و...

 

حامدعلیزاده بازدید : 600 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)

Mozilla Firefox 5 آخرین نسخه مرورگر محبوب وب فایرفاکس می باشد که اخیرا در ماه ژوئن سال ۲۰۱۱ منتشر شده است.‏ این مرورگر به صورت کامل از HTML5 پشتیبانی می‌کند. نسخه جدید فایرفاکس برای مدیریت ساده‌تر تب ها و پنجره ها ارتقا فوق العاده ای داشته است و اکنون در این نسخه شما ابزار های مختلفی را برای استفاده ساده‌تر و مؤثرتر از مرورگر را در طول وبگردی خواهید داشت. ‏

http://p30world.com/p30images/2/1390/1.4/FF5.jpg

در این نسخه جدید همانند گذشته بسیاری از نواقص و اشکالاتی که در قسمتهای فنی این مرورگر وجود داشت بر طرف گشته و نیز قابلیت هایی بسیار زیاد دیگری از جمله سریعتر شدن لود صفحات ، افزایش سرعت باز کردن عکس ها ، ایجاد تغییرات متعدد در جاوا اسکریپت ها ، افزایش امنیت و ... در آن به چشم می خورد.

http://p30world.com/p30images/2/1390/22.1/ff4-main.jpg

ویژگی های نسخه 5 مرورگر Firefox:

- امکان جدید جهت جلوگیری از ردیابی

- امکان پشتیبانی از CSS های انیمشن

- افزایش سرعت گرافیکی

- ارتقا سطح امنیت در سطح اینترنت و برطرف کردن تمامی ایراد های کوچک امنیتی قبلی

- اضافه شدن امکانات جدید به دانلود منیجر

- سرعت بسیار بالا در لود سایتها و تصاویر اینترنت

- پشتیبانی کامل از HTML5

- پشتیبانی از فرمت WebM

- ظاهری زیبا و متفاوت

و...

حامدعلیزاده بازدید : 665 دوشنبه 14 شهریور 1390 نظرات (0)





 

دانلود مرورگر اپرا

دانلود نسخه آزمایشی مرورگر قدرتمند Opera Next 12.00 Build 1020

همانطور که می دانید رغابت مرورگرها این روزها بسیار داغ شده و هر روز شاهد تغییر و تحولات زیادی از سوی مرورگرهای مختلف هستیم اما در این بین مرورگر همیشه محبوب اپرا که انتظار میرفت او هم به جمع رغبای خود بپیوندد امروز نسخه ی آزمایشی 12 خود را منتشر نمود ، این نسخه یک پیش نمایش از نسخه 12 این مرورگر قدرتمند است که اپرا با انتشار آن سعی دارد تا از برنامه های آینده خود یک محک بزند و کاربران خود را از آن مطلع سازد گرچه این روزها کروم و موزیلا به شدت به دنبال کسب راهی برای بهتر شدن هستند طبیعی است که اپرا هم برای عقب نماندن از رغبای خود پیش نمایشی از نسخه جدید خود را منتشر سازد ، لازم به ذکر است که این نسخه آزمایشی است و فقط جنبه ی معرفی داشته و به عنوان استفاده دائم پیشنهاد نمی شود



حامدعلیزاده بازدید : 567 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

گوگل کروم یک مرورگر وب آزاد و رایگان است که در سال۲۰۰۸  توسط شرکت گوگل بر پایه پروژه کرومیوم عرضه شد. موتور این مرورگر وب‌کیت (WebKit) نام دارد.این مرورگر از میان مرورگر هایی که در حال حاضر وجود دارد از محبوبیت خاصی برخوردار است . تا به حال نسخه های متعددی جهت بهبود کیفیت نسبت به نسخه پیشین منتشر شده است که در این مطلب اقدام به معرفی جدیدترین ویرایش منتشرشده این مرورگر می کنیم.

http://p30world.com/p30images/2/1390/20.4/gchrome.jpg

ویژگی های نسخه 14.0.803.0 مرورگر Google Chrome :

- به روز رسانی شدن V8 به نسخه 3.4.6.2

- بهبود در افزایش سرعت بارگذاری صفحات

- وبگردی با امنیت بالا

- زبانه های متحرک

- میانبر برای نرم افزار ها

- کنترل خطاها

- ترکیب با Google Gears

- اضافه کردن اطلاعات مرورگر های دیگر

و..

حامدعلیزاده بازدید : 550 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

منبع : www.AsanDownload.com

 


مرورگر وب جدید 'گوگل کروم' از شاخص های امنیتی مهمی برخوردار است که باعث می شود گوگل از این نظر آنرا با مرورگر اپل سفری، موزیلا فایرفاکس و نسخه جدید اینترنت اکسپلورر مقایسه کند.مرورگر کروم از چهارچوب مشابه دیگر مرورگر ها بهره برده است. بویژه در استفاده از تکنیک تهیه لیست سیاه از سایت های مخرب و روش گشت وب سایت ها در پشت لایه های امنیتی از جمله درون "جعبه شنی" و مرور ناشناس اینترنت. گوگل با ارائه گوگل کروم وارد بازار مرورگرهای وب شده است که هنوز انحصار آن در دست مایکروسافت اینترنت اکسپلورر می باشد. اما آیا این تفاوت های امنیتی کروم باعث می شود این مرورگر در جلوه کاربران متمایز ظاهر شود؟ گوگل کروم از قابلیتی معرفی شده در Internet Explorer 8 بهره می برد با نام مرور نا شناس (Incognito) که اجازه میدهد کاربر در این وضعیت با مرور وب سایت ها هیچ رد پایی از خود بر جای نگذارد حتی فایل های کوکی فقط تا هنگام باز بودن پنجره جست و جو در سیستم زنده خواهند بود.همچنین در لایه بعدی امنیتی گوگل تصمیم گرفته است که از ترجمه صفحات در جعبه شنی (sand box rendering) استفاده کند. این جعبه شنی در واقع به مفهوم ساده به معنی آن است که هنگامیکه یک مهاجم سعی می کند به درون مرورگر نفوذ کند و بتواند از طریق آن به فایل های سیستمی و ریجستری دسترسی پیدا کند، مرورگر در وضعیت جعبه شنی کار را برای مهاجم سخت تر می کند زیرا وی میبایست اکنون راهی نیز برای دور زدن جعبه شنی فراهم کند. به این طریق که جهبه شنی از ترجمه و تغییر فایل ها توسط موتور نمایش دهنده صفحات وب جلوگیری می کند و از دخالت بیرونی در ریجستری، فایل های سیستمی و هر خواندن و نوشتن دیگری از روی فایل های مهم ممانعت می کند. اجرای هر Tab در مرورگر Chrome باعث خواهد شد که هر اپلیکیشن وب در پنجره جعبه شنی مخصوص به خود باز شود و در لایه امنیتی از دخالت مرورگر در فایل های حساس سیستم جلوگیری می شود. حتی فایل های اضافه شونده (Plug-ins) نیز در محیط دیگر حافظه Sand Box بصورت امن اجرا می شوند. اما هنوز با وجود رقابت مرورگر ها برای تامین محیطی امن تر برای کاربران، گوگل کروم شاید نتواند با وجود ارائه نسخه Internet Explorer 8.0، نسخه 3 فایرفاکس و اپل سفری محلی جدا برای ارائه خود پیدا کند. در بخش مثبت نگری، گوگل کروم کاملاً کد باز (open source) ارائه شده است تا هر متخصص امنیت و کارشناس برنامه نویس بتواند در بهبود برنامه نویسی این مرورگر خود را سهیم کند. بنابراین تجهیز امنیتی گوگل کروم با سرمایه مناسب گوگل و توسعه گری کدباز در دسترس می باشد. اما آیا مرورگر فایرفاکس این برتری را در گذشته به کاربران معرفی نکرد؟
گوگل ادعا کرده است که مرورگر جدیدش بسیار سریعتر و قابل‌اطمینان تر از هر مرورگر دیگر تا به امروز است. نکته جالبی که در مورد این مرورگر وجود دارد این است که هر برگه (tab) پردازش جدای از دیگری دارد و در صورت کرش کردن یک صفحه، بقیه صفحات جدا گانه بارگذاری می‌شوند و کل مرورگر هنگ نمی‌کند. همچنین این مروگر تحت موتور جاوا اسکریپت V8 اجرا می‌شود.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Google Chrome v13.0.782.112 Final:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing ( باز شدن تمام صفحات در يك صفحه )
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد( Popup - bloker )
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ويندوز محبوب 7
- و ...

 

حامدعلیزاده بازدید : 620 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

 


امروزه با وجود مرورگر های بزرگی چون Mozilla Firefox ، Microsoft Internet Explorer ، Opera و Apple Safari و... شاید کمتر کسی با نام مرورگر Avant آشنايي داشته باشد. این مرورگر با داشتن رابط گرافیکی کاربری مساعد تجربه ای جدید در راندمان و وضوح بالای وبگردی را برای شما به ارمغان خواهد آورد همچنین آپدیت های مکرر آن و پیشرفت روز افزون اعتماد به آن را بهبود می بخشد. سریع بودن این نرم افزار و داشتن اکثر امکانات مرورگر های بزرگ ومحبوبی چون Microsoft Internet Explorer و Mozilla Firefox آن را به یکی از نسخه های در حال رشد مرورگر ها تبدیل کرده است یکی از مهمترین ویژگی های ان نداشتن هیچ گونه محدودیت یا Spyware و Adware است.

 

توضیح ویژگی های نرم افزار Avant Browser 2010 Build 105 :
ذخیره سازی اطلاعات انلاین:
مرورگر Avant قادر به ذخیره سازی بوک مارک ها,RSS Feeds , پیکربندیها و کلمات عبور وب سایت ها است بدین ترتیب کاربران قارد خواهند بود به اطلاعات خود در هر مکانی مثل اداره, منزل و کافی نت ها دسترسی داشته باشند و دیگر نیازی به نگرانی در مورد از دست دادن اطلاعات در هنگام نصب مجدد ویندوز نخواهند داشت.

Web Form Auto-Filler- پر کننده ی خودکار پسورد ها:
کمک به کاربران برای یاد اوری پسورد های وب سایت ها و پر کردن جای پسورد برای کاربر تنها با یک کلیک

Flash Animation Filter-دارا بودن قابلیت مسدود کردن انیمیشن ها و ..:
بیش از 85 درصد فلش انیمیشن های صفحات وب ها را تبلیغات تشکیل می دهند. این انیمیشن های نسبتا بزرگ معمولا بیش از 90 درصد از صفحه ای مورد بازدید شما را اشغال می کنند. با مرورگرAvant و با جلوگیری از دانلود کردن اینگونه فلش ها تنها با یک کلیک ساده شما می توانید به ذخیره سازی پهنای باند خود بپردازید. مرورگر Avant همچنین دارای گزینه های برای مسدود کردن دانلود تصاویر, موزیک ها و ویدئوها است که با استفاده از این امکانات کاربران قادر خواهند بود سرعت لود شدن صفحات وپهنای باند خود را کنترل کنند وبهبود ببخشند.

AD/Popup Blocker-مسدود کردنPop-up و تبلیغات:
حذف کردن آسان بنر های تبلیغاتی ناخواسته و pop-up صفحات به صورت خودکار تنها با یک

حامدعلیزاده بازدید : 592 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

منبع : www.AsanDownload.com

شايد بسياري از شما با مرورگر MYIE2 آشنا باشيد. Maxthon نام جديد و تغيير يافته MYIE2  ميباشد در واقع Maxthon نسل جديدي از مرورگر هاي MyIe بوده كه پس از گذشت يك سال از فعاليتش با نام ديگري ارائه شده است.ماکستون مرورگرقدرتمند و و انعطاف پذيري است كه از قدرت و هسته  مرورگر IE (مرورگر intenet explorer ويندوز)استفاده كرده و بر خلاف آن داراي قابليت ها و امكانات بسيار زيادي ميباشد. نكته قابل توجه اين است كه اين مرورگر تقريبا 65% از رم شما را کمتر از کاوشگر ويندوز اشغال ميكند از اين رو مانع كاهش سرعت در سيستم ميشود.

حامدعلیزاده بازدید : 668 یکشنبه 13 شهریور 1390 نظرات (0)

 

 

 

 

منبع : www.AsanDownload.com

 

برای امنیت بیشتر در Firefox حتما نسخه جدید را نصب کنید. در این نسخه از مرورگر فایرفاکس، آسیب پذیری پیشین مشترک میان اینترنت اکسپلورر و فایرفاکس ترمیم شده است.آيا شما هم تا به حال از حفره هاي امنيتي Internet Explorer چيزي شنيديد؟ حتما ميدانيد که مايکروسافت سالهاست با Internet Explorer درگيره و در برطرف کردن مشکلات و حفره هاي امنيتي اين مرورگر تلاش بسيار زيادي ميکند به همين دليل شما مي توانيد از مرورگر قدرتمند Firefox  محصولي از كمپاني Mozilla استفاده كنيد. مرورگري امن، مطرح، قدرتمند و با امكانات فراوان و سرعت بالاست. اين مرورگر محبوب را به خاطر كيفيت و كارايي بالايش هم رديف ساير مرورگرهاي مطرح دنيا مانند Internet Explorer و Opera و شايد بهتر از آنها شده است.

بعضي از امكانات اين مرورگر قدرتمند عبارتند از :
توانايي باز نمودن تمامي پنجره ها به صورت ‏Tabbed Browsing تحت يك پنجره ي Firefox و توانايي جلوگيري از باز شدن پنجره هاي تبليغاتي مزاحم به صورت Pop-up از جمله ويژگي هاي اين مرورگر مي باشد. امنيت بالا و جلوگيري از ورود  Spyware ها و جاسوس ها به سيستم شما ويژگي برتر اين نرم افزار است . مجهر به موتور قدرتمند جستجوي دروني مي باشد و همچنين از سرعت بالا در دانلود فايلها از اينترنت سود مي برد , مي تواند فايلهاي دانلود شده رو دسته بندي نموده و خودش در پوشه اي خاص ذخيره نمايد! محيط زيبا همراه با امكانات فراوان از قبيل تغيير در شكل ظاهر و اضافه يا حذف نمودن Toolbar ها كار با فونتهاي مختلف و درشت و ريز كردن صفحه همچنين مجهز بودن به Theme هاي گوناگون بر زيبايي و توانايي اين مرورگر افزوده است . Firefox با تمامي نسخه هاي ويندوز سازگار است.

ويژگي هاي كليدي اين نرم افزار Mozilla Firefox v3.6.17 Final:
- سرعت بالا در بارگزاري صفحات
- داراي قابليت ‏Tabbed Browsing (باز شدن تمام صفحات در يك صفحه)
- امنيت بالا در محيط نا امن اينترنت
- جلوگبري از خطرات احتمالي Spy-Ware ها و دزدان
- جلوگيري از باز شدن صفحات تبليغاتي بي مورد(Popup - bloker)
- محافظت از پسوردها و رمز هاي عبور خصوصي و امنيتي
- زيبايي در طراحي
- داراي پوسته هاي مختلف
- قابليت نصب پلاگين هاي مختلف براي عملكرد بهتر
- پشتيباني از تمام نسخه هاي ويندوز از جمله ویندوز محبوب 7
- و ...

 

 

تعداد صفحات : 44

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 435
  • کل نظرات : 13
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 41
  • آی پی امروز : 75
  • آی پی دیروز : 61
  • بازدید امروز : 124
  • باردید دیروز : 89
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 3,104
  • بازدید ماه : 4,888
  • بازدید سال : 103,809
  • بازدید کلی : 946,906